top of page

Projekty

Osobní marketing

Jako kouč a mentor pomáhám lidem uvědomit si DNA osobní značky, definovat správný záměr, strategii, ale i systém sebeřízení a nastartovat sebemotivaci pro první kroky a změny.
Vedu své zákazníky k nalezení a propojení se s tím správným firemním či podnikatelským prostředím, ve kterém mohou dávat, prožívat flow a naplnit své poselství. 

.

Snímek obrazovky 2019-11-16 v 21.09.56.p

Vzdělávací online portály

V roli kreativního producenta navrhuji koncepty digitálního vzdělávání a využívání firemního know-how a podílím na tvorbě vzdělávacích online portálů, kurzů e-learningu a programů virtuální reality.

Business Research

Vzorec úspěchu

Jako trenér rozvíjím a inspiruji zaměstnance, manažery nebo podnikatele, kteří chtějí úspěšně prodávat svá řešení, zefektivnit svůj byznys nebo získat druhé pro své záměry. V roli lídra změn jsem součástí managementu a pomáhám firmám osobně získat lidi pro změny.

skills_karticky_II[1]-1.jpg

MÉ ČLÁNKY

Proč osobní značky podporují firemní brand?

Odhadovaná finanční hodnota nejvýznamnějších firemních značek dosahuje závratných sum.
 

Značky těch nejznámějších firem mnohokrát představují to nejcennější aktivum, které časopis Forbes vyčísluje na miliardy dolarů. Za takovými „brandy“ stojí často nejen kvalitní a inovativní produkty, ale i marketingové aktivity namířené na podporu těchto značek.

článek v přípravě

článek v přípravě

Název článku

článek v přípravě

Název článek

článek v přípravě

bottom of page